Saturday 15 December 2012

Ozdoby Swiateczne/Christmas decorations


Zeby nie bylo, ze u mnie tak nieswiatecznie, kilka fotek jako dowod... :) bo przeciez wcale sie nie lenie, oj nie, nie.. ;) Ozdoby swiateczne zrobione, kilka nowych zakupionych (nie moglam sie oprzec:) wiec przystrojony swiatecznie dom wyglada coraz ladniej;)




Baze do wianka kupilam juz gotowa, dodalam tylko troche ozdob i kokarde z raffi.
I have bought a plain wreath, and it just needed adding some decorations and the raffia ribbon



Uwielbiam robic wianki i ozdoby z uzyciem sizalu - jest to bardzo wdzieczny material do pracy
Sisal is one of my favourite materials to use when doing wreaths and all kinds of decorations














Ozdobe na lustro zrobilam z malych drewnianych zawieszek
I've made this decoration using small wooden laser cut shapes

Zycze Wam milego, udanego weekendu,
Pozdrawiam serdecznie.


Have a lovely weekend,
Patrycja 




12 comments:

  1. I mam Cię. Pięknie wprowadziłaś swiąteczny nastrój. Wianek śliczny, pozostałe ozdoby również. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi milo, dzieki:) Rowniez pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Piękne wianuszki, cudownie wszystko wygląda i tak nastrojowo!!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    ReplyDelete
  4. Zachwyciłam się Twoimi zdjęciami :-)))
    zamiast patrzeć na to co pokazują...

    ReplyDelete
  5. Piękne wianki !!! Przy okazji poznałam ciekawe materiały których nawet nazw nawet nie znałam wcześniej :) fajny świąteczny nastrój!

    ReplyDelete
  6. Piękne wianki. Nastrój też świąteczny, tak trzymaj:)

    ReplyDelete
  7. Dzieki dziewczny:) Ciesze sie, ze sie Wam podoba;) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  8. Masz tu święta jak za dawnych lat. :-)

    ReplyDelete
  9. Zachwycił mnie grzybek i ta wiązanka z szyszek! Extra!
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie:)

    ReplyDelete
  10. Śliczne świąteczne dekoracje, pozdrawiam cieplutko:))

    ReplyDelete
  11. Bardzo dziekuje za wszystkie mile slowa;) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to visit and leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...