Monday 2 December 2013

W koncu opuscil mnie jesienny marazm.. i teraz nadrabiam kilkutygodniowe zaleglosci.. 
Skonczylam kilka porzuconych projektow i wzielam sie za generalne porzadki.. :) Odkladam tylko uporzadkowanie papierow.. Pomyslalam wiec, zeby sie jakos zmotywowac.. :)
'Nowe' stare segregatory? Czemu nie? :)
Troche plotna, koronek, transfery i gotowe;)

Below are my 'new' folders.
I covered my old file folders with some linen fabric and decorated them with graphic transfers, lace trims and some fabric remnants. Sorting and organizing my paperwork will be nothing but pleasure now:)


The graphics come from The Graphics Fairy blog










Milego i spokojnego tygodnia. Pozdrawiam
Thanks for stopping by,

11 comments:

  1. Tak mi się marzy, aby i moje segregatory tak wyglądały:), dla mnie bombowe!!!

    ReplyDelete
  2. Piekne te segregatory... pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Są śliczne, uwielbiam takie przemiany!

    ReplyDelete
  4. Podziwiam zapał do porządkowania przestrzeni wokół siebie. ja chyba pozostanę do końca tego roku w bałaganie, a te segregatory takie piękne i kuszące.... no moze od nowego roku....:)))

    ReplyDelete
  5. Ale są piękne !! jakiego kleju uzywalas zeby sie trzymalo ? :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie to wszystko wygląda!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Wspaniały pomysł na odnowienie segregatorów! Już nabrałam ochoty, żeby też takie zrobić:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to visit and leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...